2015 m. balandžio 5 d.

Pica per 5 min.






















..na gerai, picos gamyba užtruks 5 min, arba dar greičiau. Priklauso nuo rankos miklumo dėliojant ingredientus :) kepimas orkaitėje nesiskaito :)
Bet visa esmė čia yra picos pagrindas. Esu išbandžiusi daug picos tešlos variantų: tradicinį, Oliverio, su jogurtu receptą, gatavą mišinį tešlai, taip pat akmeninių šaldytų picų padų.. Bet dabar atradau Mantingos gatavą tešlą - ji puiki! Plona, skani, traški. Labiausiai man patinka tai, kad nereikia vargti su miltais ir minkymais, o rezultatas toks pat geras.

Ingredientai:
Mantingos picos tešla
Šaldytuvo likučiai: mėsa: dešra/faršas/virta paukštiena + daržovės: svogūnai/jelapenas/pomidorai/rauginti agurkai/paprika + sūris: mocarela/kietasis sūris..

Tešlos aptepimui:
5 š. pomidorų padažo
1 š. aliejaus
1 česnako skiltelė
Prieskoniai: juodieji piprai ir raudonėlis

Gaminimas:
1. Tešlą išvynioti į skardą. Tešla bus jau su kepimo popieriumi.






2. Pasiruošti aptepą: sumaišyti padažą, aliejų, prieskonius, įspausti česnaką.

3. Aptepti picos pagrindą ir sudėti norimus ingredientus. Man patinka toks derinys: chorizo dešra + pomidorai + mėlynas svogūnas + jelapenas + mocarela.



4. Kepti 200 c orkaitėje apie 20 min. Pabaigoje rekomenduoju įjungti "vėjelį", ar apatinį kaitinimą, kad apskrustų picos padas.

Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Sultingas pyragas su feta ir špinatais

Nesaldžių pyragų mėgėjams. Panašių receptų internetuose apstu, bet aš turiu argumentų kodėl reikia rinktis manąjį ;) Aš žinau Šio Pyrago ...